I forbindelse med en LinkedIn-kampagne for vores kunde Flextrack, udvikler vi to landingssider, som understøtter både organiske opslag / posts og betalte billed- og videoannoncer:
- En generel landingsside, som dækker Flextracks løsninger til tre segmenter i hele kølekæden
- En speciel landingsside designet til transport- og logistiksektoren – vores kundes kernekompetence
På begge landingssider er tekst og billeder ”Above the Fold” designet til at forklare formålet med siderne i et splitsekund.
Indhold på landingssiderne som helhed er tilpasset potentielle kunders behov for information med relevante søgeord i overskrifter og tekster, USP’er, kontaktinformation og CTA’er.
Vi har udviklet et design, der fanger den besøgendes interesse med billeder og grafikker, tekst-animation, video der fortæller om udfordringer omkring covid-19-vaccinerne og løsningerne til dem. Landingssiderne slutter med ”Call To Action”, der hvor vi forventer den besøgende har fået tilstrækkelig information til at fortsætte sin købsrejse, og tage kontakt til Flextracks sælgere.
Landingssiderne er SEO-optimeret med:
- stærke relevante søgeord i overskrifter og tekster
- billeder er beskåret og reduceret uden at gå på kompromis med kvaliteten
- de mest relevante søgeord skrevet ind i webadresserne / URL’erne
Med vores design og tekster søger vi at ”svare på den besøgendes næste spørgsmål”.
Kampagnen bliver en købsrejse, der klæder potentielle kunder på til at forstå, hvad Flextrack kan hjælpe med, og resulterer i mange seriøse henvendelser fra kunder, Flextrack ikke tidligere har samarbejdet med.
Den generelle landingsside:
Landingsside målrettet transport- og logistiksektoren:
https://flextrack.dk/products/temperature-monitoring-transportation/